Ik ben zzp-er in sport(/participatie) en ben sinds gisteren aangemeld bij hoger level omdat ik een aantal btw vragen heb waar ik niet uit kom. Ik kan nu keuze uit 2 ruimtes; allebei de ruimtes zijn onderhuur waarbij ik bij de 1 huur overmaak. De andere ruimte hoef ik slechts de energiekosten te betalen. Wel btw % zou ik klanten moeten berekenen die daar komen sporten; in beide gevallen 6% of wordt het in de ruimte met energiekosten 21%?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Kwin
Kwin
Hallo allemaal,
Ik ben zzp-er in sport(/participatie) en ben sinds gisteren aangemeld bij hoger level omdat ik een aantal btw vragen heb waar ik niet uit kom. Ik kan nu keuze uit 2 ruimtes; allebei de ruimtes zijn onderhuur waarbij ik bij de 1 huur overmaak. De andere ruimte hoef ik slechts de energiekosten te betalen. Wel btw % zou ik klanten moeten berekenen die daar komen sporten; in beide gevallen 6% of wordt het in de ruimte met energiekosten 21%?
Groet
Kwinn
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/57737-btw-bij-onderhuur-of-bij-alleen-betaling-energiekosten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag