Turtle Mage Geplaatst: 21 juli 2005 Turtle Mage 3 0 Geplaatst: 21 juli 2005 Ik wil via tussenpersonen klanten laten werven voor mijn product. Wat is een gangbaar provisie percentage? :) Groetjes, De Schildpad The world is born again every day. Link naar reactie
0 Dennis K. Geplaatst: 21 juli 2005 Dennis K. 292 0 Geplaatst: 21 juli 2005 Dat is een beetje kort door de bocht. Op wat voor markt richt jij je? Gaan de agenten ook investeren? Wat voor agenten richt jij je? Houden de agenten zelf voorraad aan? Werk je met minimale afneemverplichtingen? Kortom vertel eens waar je mee bezig bent, dan kun je een veel beter antwoord krijgen. Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild. www.improval.nl - owner www.gartner.com - associate Link naar reactie
0 Turtle Mage Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Turtle Mage 3 0 Geplaatst: 21 juli 2005 Hoi Dennis, Ik bied webpagina's en advertenties op het internet aan. De doelgroep zijn bedrijven maar ook individuen die zich willen profileren. (bijvoorbeeld sollicitanten met hun cv, kunstenaars etc). De agent hoeft niet te investeren, hoeft geen voorraad aan te leggen en er zijn geen minimale afnameverplichtingen. In principe kan iedereen agent zijn zodat mensen als bijverdienste maar ook fulltime kunnen verkopen. :) Groetjes, De Schildpad The world is born again every day. Link naar reactie
0 Mikky Vrolijk Geplaatst: 21 juli 2005 Mikky Vrolijk Moderator+ 11,3k 479 Geplaatst: 21 juli 2005 Ik ben nummeriek dislectisch ;) Maar misschien dat deze vraag je ook wat meer inzicht kan geven. Verder blijven specifieke vragen van jouw kant natuurlijk welkom Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Turtle Mage
Turtle Mage
Ik wil via tussenpersonen klanten laten werven voor mijn product. Wat is een gangbaar provisie percentage?
:)
Groetjes,
De Schildpad
The world is born again every day.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag