Crossmedia & marketing-congres

Aanbevolen berichten

http://www.marketing3.nl/

 

Op 29, 30 november en 1 december 2005 vindt weer het jaarlijks terugkerende Marketing3 plaats. Deze driedaagse is het belangrijkste evenement op het gebied van interactieve marketing. Dit jaar zijn de thema’s entertainment, innovatie en crossmedia. Alle ontwikkelingen omtrent Marketing3 zijn nu te volgen op het eerste eventblog van Nederland. Hier communiceren deelnemers, sprekers, organisatie en andere partijen met elkaar. Ook zijn er dagelijks posts van Marketingfacts, Frankwatching en Frankly.

 

Marketing3

De VIP-avond van 29 november, richt zich op entertainment en innovatie. Topsprekers zullen ingaan op interactieve marketing en entertainment. Onderwerpen als Triple Play, game consoles, electronic program guides, intelligente harddiskrecorders en Windows Media Center komen uitgebreid aan bod. Tijdens de twee seminardagen op 30 november en 1 december staat crossmedia centraal. Mediamiddelen zijn er in overvloed, maar hoe maak je als marketeer de juiste keuze voor een optimale crossmedia-campagne. Marketing 3 richt zich op de marketing/sales/communicatie-professionals van Nederland.

 

Eventblog

Na het succes van de live-verslaggeving via webloggers tijdens het marketingseminar ‘Krenten uit de pap’ van afgelopen juni, lijkt de oprichting van eventblog marketing3 een logisch vervolg. In de weken voorafgaand aan Marketing 3 kunnen geïnteresseerden hier thema’s, programmering, topsprekers, inschrijvingen etc. vinden. Ook weblogs, video’s, chats en live reporting zijn hier te downloaden. Voor en door bezoekers, sprekers en de organisatie van Marketing3. Het eventblog wordt ingericht door Eventblogs.nl, de eerste evenementenbloggers van Nederland.

 

Zie ook: crossmedialog

Link naar reactie

Voor de HL-érs zoals Perry en Dennis K. die geinteresseerd zijn crossmedia, raad ik het evement Marketing3 aan: op 29, 30 nov. & 1 dec. te Urecht)

 

M3 keert jaarlijks terug (georganiseerd door Media Plaza) en het thema van dit jaar is Crossmedia.

 

Ik ga heel misschien zelf 1 sessie verzorgen, als dat echt doorgaat dan zal dat op dag 3 (1 dec.) zijn.

 

 

 

Zie ook: crossmedialog

Link naar reactie

Voor de HL-érs zoals Perry en Dennis K. die geinteresseerd zijn crossmedia, raad ik het evement Marketing3 aan: op 29, 30 nov. & 1 dec. te Urecht)

 

Wat moet ik me voorstellen bij de doelgroep Indira?

Ik heb eens even een kijkje genomen op martkeing3, maar dat ziet er veelbelovend uit, :-\jammer dat ik geen VIP ben, want voor innovatieve avonden ben ik er graag bij.

 

Dennis K.

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 212 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.