Wat doen actuele ontwikkelingen met jouw prijzen? Met een slimme strategie en marketingplan zorg je voor waarde in de markt.
Bijv. de oorlog in Oekraïne zet markten op zijn kop. Veel producten of diensten, zoals brandstof en voedingsmiddelen, zijn duurder door minder aanbod en de stijgende inflatie. Tegelijkertijd verandert de vraag naar producten. Klanten kiezen eerder voor gasarme alternatieven, zoals zonnecellen en warmtepompen, en minder vaak voor gasgestookte apparaten. Sommige ondernemers voelen zich gedwongen hun prijzen te verhogen om de extra kosten te dekken of juist omdat de vraag is gestegen.
De KvK geeft 5 tips om de juiste prijs van jouw dienst of product te bepalen, wanneer de economie verandert.
Meer informatie en de 5 tips van KvK lees je hier >>>
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mikky Vrolijk
Mikky Vrolijk
Bron: KvK
Wat doen actuele ontwikkelingen met jouw prijzen? Met een slimme strategie en marketingplan zorg je voor waarde in de markt.
Bijv. de oorlog in Oekraïne zet markten op zijn kop. Veel producten of diensten, zoals brandstof en voedingsmiddelen, zijn duurder door minder aanbod en de stijgende inflatie. Tegelijkertijd verandert de vraag naar producten. Klanten kiezen eerder voor gasarme alternatieven, zoals zonnecellen en warmtepompen, en minder vaak voor gasgestookte apparaten. Sommige ondernemers voelen zich gedwongen hun prijzen te verhogen om de extra kosten te dekken of juist omdat de vraag is gestegen.
De KvK geeft 5 tips om de juiste prijs van jouw dienst of product te bepalen, wanneer de economie verandert.
Meer informatie en de 5 tips van KvK lees je hier >>>
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag