Ik ben al een tijdje op zoek informatie over importeren uit Amerika, maar heb het antwoord op mijn vraag nog niet kunnen vinden.
Ik zou graag een kleine hoeveelheid goederen (150 dollar) uit Amerika willen bestellen voor mijn webwinkel. Nu heb ik gelezen dat je hierover douanerechten en BTW moet betalen. Mijn vraag is of ik automatisch hier een factuur voor ontvang als het binnenkomt in Nederland of dat ik dat zelf moet aangeven bij de douane. Heeft iemand hier ervaring mee?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ariska
Ariska
Ik ben al een tijdje op zoek informatie over importeren uit Amerika, maar heb het antwoord op mijn vraag nog niet kunnen vinden.
Ik zou graag een kleine hoeveelheid goederen (150 dollar) uit Amerika willen bestellen voor mijn webwinkel. Nu heb ik gelezen dat je hierover douanerechten en BTW moet betalen. Mijn vraag is of ik automatisch hier een factuur voor ontvang als het binnenkomt in Nederland of dat ik dat zelf moet aangeven bij de douane. Heeft iemand hier ervaring mee?
Groeten,
Ariska
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7825-importeren-hoe-douanekosten-betalen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag