• 0

Internet Project Plan

Gast Verwijderd account

Ik wil een plan gaan schrijven voor een nieuw op te zetten internetsite. Nu heb ik al een boek gelezen over het schrijven van een Internet Project Plan maar dit was allemaal maar theorie en nu zou ik graag een voorbeeld willen lezen. Ik heb via Google nog niet echt gevonden wat ik zoek.

Heeft iemand voor mij zo'n plan of weet iemand waar ik dit kan vinden?

 

Gr. Mark

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Voor wat t waard is............

Voor mijn projecten hanteer ik een uitgebreide checklist waarbij alle mogelijke en onmogelijke onderdelen van een webiste worden behandeld met aan t eind een prijsindicatie-meting tbv mijn klant.

De resultaten zet ik om in een voorstel en vervolgens maken we een stappenplan dat voor elk ander willekeurig project gehanteerd kan worden.

 

Als ik jouw vraag goed interpreteer dan ben je op zoek naar een goede checklist, want projectplan e.d. is heel algemeen en overal op te duiken. Als deze aanname correct is, dan kun je in de archieven van HL imho voldoende punten vinden voor je checklist waarmee je voorlopig een heel eind zult komen.

Denk overigens ook voldoende na over de post-launch werkzaamheden want met alleen een site neerzetten ben je er meestal niet ; )

Neem eens een duik in de archieven, succes.

 

GJ

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 96 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.