MTF Geplaatst: 26 maart 2006 MTF 107 0 Geplaatst: 26 maart 2006 Ik gooi hem liever niet zo voor iedereen zichtbaar op het forum. Het liefst iemand die weet van de DO en DONTS. Het is absoluut niet mijn vakgebied en heb zelf wat ontworpen maar zou graag een deskundige blik erop laten. Ik hoor graag van jullie!! Bedankt MORE THAN FINANCE Link naar reactie
Erik@chainsupport Geplaatst: 26 maart 2006 Erik@chainsupport 91 0 Geplaatst: 26 maart 2006 Nou, het loopt nog niet storm met de kenners. Zomertijd? ;) Zonder mezelf als deskundige op dit terrein te zien, wil ik best even meelezen. www.chainsupport.nl stippel je eigen loopbaan uit, voordat iemand anders dat doet.... Link naar reactie
MTF Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur MTF 107 0 Geplaatst: 26 maart 2006 mag ik hem mailen naar je emailadres? MORE THAN FINANCE Link naar reactie
MarkScholten Geplaatst: 26 maart 2006 MarkScholten 174 0 Geplaatst: 26 maart 2006 Ik wil hem best even lezen, daarna ontvang je een reactie met mogelijke verbeter punten. Let wel ik ben geen expert op dit gebied. Je mag hem trouwens gewoon mailen op een adres van mij (eindigend @streamservice.nl en ik ontvang het). Met vriendelijke groet, Mark Scholten Link naar reactie
Erik@chainsupport Geplaatst: 26 maart 2006 Erik@chainsupport 91 0 Geplaatst: 26 maart 2006 mag ik hem mailen naar je emailadres? Tuurlijk! www.chainsupport.nl stippel je eigen loopbaan uit, voordat iemand anders dat doet.... Link naar reactie
Erik@chainsupport Geplaatst: 31 maart 2006 Erik@chainsupport 91 0 Geplaatst: 31 maart 2006 adres niet kunnen vinden? ;) www.chainsupport.nl stippel je eigen loopbaan uit, voordat iemand anders dat doet.... Link naar reactie
MTF Geplaatst: 1 april 2006 Auteur MTF 107 0 Geplaatst: 1 april 2006 excuses excuses excuses helemaal bij in geschoten deze week. hij is momenteel bijna klaar in vernieuwde versie. Telt je aanbod nog? MORE THAN FINANCE Link naar reactie
Erik@chainsupport Geplaatst: 1 april 2006 Erik@chainsupport 91 0 Geplaatst: 1 april 2006 Tuurlijk! www.chainsupport.nl stippel je eigen loopbaan uit, voordat iemand anders dat doet.... Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen