• 0

einde van een (website)opdracht

Voor een opdrachtgever heb ik een website ontwikkeld. Volgende week ga ik bij hem langs voor de definitieve afhandeling en overdracht. Ik heb zo'n afhandeling nog niet eerder gedaan, dus ik vroeg me af hoe jullie dat doen.

Hebben jullie een "beeindiging opdracht"-formulier dat de klant moet ondertekenen? Of is het afgehandeld wanneer het bedrag op rekening is gestort?

 

Het gaat om een best groot bedrag, dus ik wil het goed afronden. Ik vraag me alleen af wat ik precies op het formulier moet zetten. Is er misschien een voorbeeld ergens?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Ik doe het altijd als volgt....

 

in mijn offerte neem ik op dat ze 30% vooruit betalen (bij nieuwe klanten) en 70% bij afronden opdracht. Als je een offerte maak moet je goed erin zetten wat je wel en niet doet. Als je dat gedaan hebt en je hebt de site opgeleverd, is het gewoon klaar. Ik heb me aan mijn afspraken gehouden en nu is het de beurt aan de klant om te betalen. Je stuurt de factuur en nieuwe aanpassingen worden dmv een offerte opgenomen. Ik zelf werk nooit met een formulier ofzo waar je het over hebt. Gewoon een kwestie van factuur sturen en klaar is yolk (mits je hier afspraken over gemaakt hebt natuurlijk). Ik overleg wel altijd, meestal via email dan heb je eht gelijk op papier, dat de site hierbij is opgeleverd. Dan heb je een bevestiging en kunnen daar geen misverstanden over plaats vinden. Misschien heb je er wat aan.

Andre Kreft

Freelance webdesigner

http://www.kdesign-online.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 279 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.