Aanbevolen berichten

Mobiele communicatie is één van de belangrijkste innovatie stimulatoren van dit moment. Nagenoeg elke Nederlander heeft inmiddels een mobiele telefoon en de mogelijkheden van deze telefoons nemen met de dag toe. Ook zijn mensen steeds meer mobiel en wil men overal toegang hebben tot alle gegevens. Tot op heden valt het gebruik van mobiele data diensten echter tegen. De toegang op de markt en de penetratiegraad van devices met internettoegang neemt toe maar het gebruik blijft achter. Een veelgenoemde reden voor stagnatie van het gebruik is het gebrek aan gebruiksgemak.

 

Wat biedt dit seminar?

Het seminar 'Mobile design' op maandag 29 mei 2006 van 14:30 - 20:00 uur informeert en inspireert u over de belangrijkste ontwikkelingen over ontwerpen, zowel technisch als grafisch, voor mobile device. Er wordt aandacht besteed aan de kernvraag hoe bestaande online diensten toegankelijk gemaakt worden voor mobiele apparaten, terwijl rekening wordt gehouden met de bestaande website en de bestaande technische infrastructuur. Mobiele communicatie is niet meer weg te denken uit de huidige markt. Toch blijft het gebruik van mobiel internet sterk achter bij de verwachting, ondanks dat de meeste devices, zoals PDA's en Smartphones, al lang de technische mogelijkheden bieden. Eén van de redenen hiervoor is het feit dat de meeste websites veel ongemak bieden voor de gebruiker. In dit seminar informeren wij u over de issues die leven op onder andere technisch, grafisch en usability gebied bij het ontwerpen van websites voor mobiele apparaten als smartphones en PDA's.

 

Thema's die o.a. aan de orde zullen komen zijn:

• Hoe moet ik mijn technische infrastructuur aanpassen om zowel normaal internet als mobiel internet goed te implementeren?

• Met welke grafische aspecten moet ik rekening houden als ik een website ontwerp voor mobiele apparaten?

• Met welke additionele usability issues krijg ik te maken als ik een website ontwerp voor een mobiel apparaat?

 

Voor wie is dit seminar bedoeld?

Mensen die werkzaam zijn in de grafische sector, o.a.

• Webdesigners

• Web developers

• ICT architecten

• ICT ontwikkelaars

• Grafisch ontwerpers

 

Meer informatie, het programma en inschrijven voor dit kostenloze seminar via: http://www.mediaplaza.nl/mp.php/mediaplaza/agenda/agenda.php?id=63

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 111 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.