• 0

eigen website maken

Hallo,

 

voor het starten van een eigen bedrijf willen we graag een webside maken.

We hebben hier echter weinig kaas van gegeten.

Wel hebben we ons domein geregistreerd en webhosting.

Is het maken van een webside echt zo moeilijk als het lijkt?

Bestaat er een simpel programma of stappenplan?

 

Met vriendelijke groet,

 

Harold.

 

[titel gecorrigeerd - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Waarom laat je niet een ontwerp maken met een simpel content mangement systeem erbij (CMS) dan kun je zelf voor de teksten zorgen en de layout wordt door een proffesioneel bedrijf gedaan. Dit hoeft echt niet duur te zijn (ligt natuurlijk aan je eisen). Maar ik zou niet zelf gaan knutselen, je website is toch je visitekaartje wat iedereen ziet en zo wordt je ook beoordeeld. Ik kan je gratis adviseren als je wilt, want ik vindt het gewoon jammer als mensen vanaf het begin al deze fout maken.

wedesign, webhosting of een compleet nieuwe huisstijl nodig. neem contact met ons op

Link naar reactie
  • 0

Waarom laat je niet een ontwerp maken met een simpel content mangement systeem erbij (CMS) dan kun je zelf voor de teksten zorgen en de layout wordt door een proffesioneel bedrijf gedaan. Dit hoeft echt niet duur te zijn (ligt natuurlijk aan je eisen). Maar ik zou niet zelf gaan knutselen, je website is toch je visitekaartje wat iedereen ziet en zo wordt je ook beoordeeld. Ik kan je gratis adviseren als je wilt, want ik vindt het gewoon jammer als mensen vanaf het begin al deze fout maken.

 

Inderdaad!

 

Ik merk ook steeds vaker dat 'men' een professionele uitstraling van de website wil, maar toch de site wel zelf wil kunnen bijwerken (lees: geen facturen wil ontvangen voor pagina's toevoegen etc.)

 

Een beetje reclame moet kunnen denk ik.... :-)

Ons bedrijf levert een compleet werkende site met CMS (dat is een systeem waarbij je dingen op de site kunt wijzigen met een 'word' editor).

Met andere woorden: je logt in, krijgt een bewerk-scherm van de pagina, typt wat, voegt foto's toe, en klikt op "opslaan". Dan staat het direct online.

Het is maar net hoe uitgebreid je de site wilt maken, dus wat voor opties je allemaal wilt.

Complete site: 499 per jaar, en dat is inclusief domeinnaam en hosting etc.

Daar komt alleen nog éénmalig het bedrag bij voor het maken van een ontwerp (je eigen huisstijl, dus kleuren en logo).

Dat hangt er ook maar helemaal van af hoe gek je het wilt maken.

 

Een voorbeeld site is bijvoorbeeld http://www.pedaleur.nl.

 

Je kunt altijd even contact opnemen met vragen, via http://www.spam.nl (niet toegestaan om te spammen! vermeld je sitenaam in je profiel.).

 

Succes.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 172 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.