Een 4 maanden geleden heb ik voor mijn bedrijf een verzekerd rembours pakket verzonden met tpg post. Dit pakket is helaas beschadigd geraakt tijdens het verzenden, moge het duidelijk zijn door hun schuld.
Een brief van TPG mogen ontvangen waarin in de inkoop waarde moest aangeven dmv. van verschillende kopie facturen en een brief, helaas slechts enkele dagen(dat is gewoon niet te doen) de tijd gekregen van hun om te reageren waarin ik niet genoeg tijd had om te reageren. Toen werd het onderzoek afgesloten.
Toen heb ik zo snel mogelijk contact opgenomen met hun service desk, die konden mij vertellen dat als ik een brief naar hun Dack line zou sturen het onderzoek heropent zou worden. Dat heb ik meerdere malen gedaan, maar nooit enkel gevolg hierop gehad.
Na tientalle malen telefonisch contact met TPG te hebben gehad vind ik het wel genoeg geweest, ik bedoel het gaat om een flink bedrag en mijn debiteur begint ook druk op te voeren, aangezien het al 4 maanden geleden is. Elke keer als ik telefonisch contact opneem vertellen ze mij doodleuk dat ik weer een brief moet sturen, waarop ik geen enkele reactie krijg, ik zou de inkoop waarde op moeten sturen, terwijl het volgens mij tegen verkoopwaarde verzekerd is...
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rickvb
Rickvb
Beste HL leden,
Een 4 maanden geleden heb ik voor mijn bedrijf een verzekerd rembours pakket verzonden met tpg post. Dit pakket is helaas beschadigd geraakt tijdens het verzenden, moge het duidelijk zijn door hun schuld.
Een brief van TPG mogen ontvangen waarin in de inkoop waarde moest aangeven dmv. van verschillende kopie facturen en een brief, helaas slechts enkele dagen(dat is gewoon niet te doen) de tijd gekregen van hun om te reageren waarin ik niet genoeg tijd had om te reageren. Toen werd het onderzoek afgesloten.
Toen heb ik zo snel mogelijk contact opgenomen met hun service desk, die konden mij vertellen dat als ik een brief naar hun Dack line zou sturen het onderzoek heropent zou worden. Dat heb ik meerdere malen gedaan, maar nooit enkel gevolg hierop gehad.
Na tientalle malen telefonisch contact met TPG te hebben gehad vind ik het wel genoeg geweest, ik bedoel het gaat om een flink bedrag en mijn debiteur begint ook druk op te voeren, aangezien het al 4 maanden geleden is. Elke keer als ik telefonisch contact opneem vertellen ze mij doodleuk dat ik weer een brief moet sturen, waarop ik geen enkele reactie krijg, ik zou de inkoop waarde op moeten sturen, terwijl het volgens mij tegen verkoopwaarde verzekerd is...
Wat kan ik nog meer doen.
Alvast bedankt voor uw reactie.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag