• 0

terugvordering beschadigde tgp verzending

Beste HL leden,

 

Een 4 maanden geleden heb ik voor mijn bedrijf een verzekerd rembours pakket verzonden met tpg post. Dit pakket is helaas beschadigd geraakt tijdens het verzenden, moge het duidelijk zijn door hun schuld.

 

Een brief van TPG mogen ontvangen waarin in de inkoop waarde moest aangeven dmv. van verschillende kopie facturen en een brief, helaas slechts enkele dagen(dat is gewoon niet te doen) de tijd gekregen van hun om te reageren waarin ik niet genoeg tijd had om te reageren. Toen werd het onderzoek afgesloten.

 

Toen heb ik zo snel mogelijk contact opgenomen met hun service desk, die konden mij vertellen dat als ik een brief naar hun Dack line zou sturen het onderzoek heropent zou worden. Dat heb ik meerdere malen gedaan, maar nooit enkel gevolg hierop gehad.

 

Na tientalle malen telefonisch contact met TPG te hebben gehad vind ik het wel genoeg geweest, ik bedoel het gaat om een flink bedrag en mijn debiteur begint ook druk op te voeren, aangezien het al 4 maanden geleden is. Elke keer als ik telefonisch contact opneem vertellen ze mij doodleuk dat ik weer een brief moet sturen, waarop ik geen enkele reactie krijg, ik zou de inkoop waarde op moeten sturen, terwijl het volgens mij tegen verkoopwaarde verzekerd is...

 

Wat kan ik nog meer doen.

 

Alvast bedankt voor uw reactie.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Hallo Rick,

 

TPG reageert niet op jouw brieven enz, bel eens met Tros Radar of met Kassa(Vara), ze zullen er zeker aandacht aan schenken, Kassa heeft een soort rijdende ombudsman.

 

Persoonlijk vind ik, dat TPG hun zaakjes voor de zoveelste keer niet goed regelen.

Enige tijd geleden is er in een andere topic TPG aan de tand gevoeld.

Het ging over een zending die niet aangekomen was, maar volgens TPG wel was afgeleverd.

Ik krijg af en toe ook pakketjes van TPG ,ik hoef niet te tekenen, dit zijn zendingen van een bekende boekenclub.

Ook krijg ik pakjes voor mijn dochter, ze is 8 maanden zwanger, en vraagt op internet naat gratis babykleertjes, ze krijgt die thuis gestuurd van een particulier, en ja hoor ,hiervoor weer geen handtekening.

Kan wel zeggen niets ontvangen, als je geen handtekening met naam hebt,dan heb je geen poot om op te staan.

Succes.

vgr.

Sietse

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 54 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.