martinmoes Geplaatst: 11 november 2002 martinmoes 4 0 Geplaatst: 11 november 2002 Hallo allemaal. Ik ben bezig met het ondernemingsplan voor ons schildersbedrijf. Ik loop nu vast op te verwachten omzet. Hoe bepaal ik dat. Heeft iemand nog een tip hoe ik tot een uurloon kom waar ik alle kosten in verwerkt heb? Bedankt alvast Ilse Link naar reactie
0 wahout Geplaatst: 11 november 2002 wahout 2 0 Geplaatst: 11 november 2002 Hallo allemaal. Ik ben bezig met het ondernemingsplan voor ons schildersbedrijf. Ik loop nu vast op te verwachten omzet. Hoe bepaal ik dat. Heeft iemand nog een tip hoe ik tot een uurloon kom waar ik alle kosten in verwerkt heb? Bedankt alvast Ilse Je zou eens kunnen kijken in het boekwerk "cijfers en trends"dat jaarlijks door de Rabobank wordt uitgegeven. Dat zal je een flink stuk op weg helpen. Ook het CBS jaarboek zal e.e.a. over de uurlonen kunnen geven. Link naar reactie
0 martinmoes Geplaatst: 11 november 2002 Auteur martinmoes 4 0 Geplaatst: 11 november 2002 hee bedankt ik ga gelijk ff kijken! ilse :D Link naar reactie
0 R.I.P. - Benm Geplaatst: 11 november 2002 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 11 november 2002 Natuurlijk kun je ook kijken wat andere bedrijven zoal vragen, dat geeft vaak wel een aardige indicatie... en meteen een bedrag waar je neit zo gek ver boven kunt gaan zitten tenzij je bijzondere meerwaarde levert. Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
martinmoes
martinmoes
Hallo allemaal. Ik ben bezig met het ondernemingsplan voor ons schildersbedrijf. Ik loop nu vast op te verwachten omzet. Hoe bepaal ik dat.
Heeft iemand nog een tip hoe ik tot een uurloon kom waar ik alle kosten in verwerkt heb?
Bedankt alvast
Ilse
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag