Hallo ik ben voor een bedrijf in de mode branche op zoek naar een voorbeeld van een contract voor een overeenkomst met een agent. Graag zou ik ook de risico's bij het beeindigen van het contract willen minimaliseren. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik weet namelijk niet exact wat de bedragen zijn, maar ik heb gehoord dat bij iende vcontract een agent recht heef op een vergoeding,
Met vriendelijke groet
Gerard van Houtert
www.hetleerlokaal.nl
Verhuur van professionele werkruimte en cursussen voor leerbewerking
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ghoutert
ghoutert
Hallo ik ben voor een bedrijf in de mode branche op zoek naar een voorbeeld van een contract voor een overeenkomst met een agent. Graag zou ik ook de risico's bij het beeindigen van het contract willen minimaliseren. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik weet namelijk niet exact wat de bedragen zijn, maar ik heb gehoord dat bij iende vcontract een agent recht heef op een vergoeding,
Met vriendelijke groet
Gerard van Houtert
www.hetleerlokaal.nl
Verhuur van professionele werkruimte en cursussen voor leerbewerking
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9441-overeenkomst-agentschapagentuur/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag