• 0

Ontbinden verkoop

Wij zitten met de volgende situatie, wij hebben een behoorlijke tijd geleden een product verkocht aan een klant (de factuur is verstuurd). Dit product zou geleverd worden na betaling. Nu doet zich dus de situatie voor dat de klant tot op heden nog niet heeft betaald. Normaal gesproken zouden wij een herinnering en aanmaning hebben verstuurd maar in dit geval maakt het wat ons betreft niet zoveel uit als de verkoop niet door gaat.

 

Wat ons betreft zouden wij dus graag de koop ongedaan maken, maar hoe doen we dat op een correcte wijze?

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 82 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.