Wij zitten met de volgende situatie, wij hebben een behoorlijke tijd geleden een product verkocht aan een klant (de factuur is verstuurd). Dit product zou geleverd worden na betaling. Nu doet zich dus de situatie voor dat de klant tot op heden nog niet heeft betaald. Normaal gesproken zouden wij een herinnering en aanmaning hebben verstuurd maar in dit geval maakt het wat ons betreft niet zoveel uit als de verkoop niet door gaat.
Wat ons betreft zouden wij dus graag de koop ongedaan maken, maar hoe doen we dat op een correcte wijze?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
xray
xray
Wij zitten met de volgende situatie, wij hebben een behoorlijke tijd geleden een product verkocht aan een klant (de factuur is verstuurd). Dit product zou geleverd worden na betaling. Nu doet zich dus de situatie voor dat de klant tot op heden nog niet heeft betaald. Normaal gesproken zouden wij een herinnering en aanmaning hebben verstuurd maar in dit geval maakt het wat ons betreft niet zoveel uit als de verkoop niet door gaat.
Wat ons betreft zouden wij dus graag de koop ongedaan maken, maar hoe doen we dat op een correcte wijze?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9616-ontbinden-verkoop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag