• 0

BKR GKB en toch geen bedrijfsfinanciering

Hallo mensen,

 

Ik ben op zoek naar mensen die mij tips kunnen geven hoe en evt. waar ik informatie kan krijgen voor een financiering voor het beginnen/overnemen van een eetcafe. Het probleem ligt in het feit dat mijn man en ik via het gkb een schuldenregeling hebben kunnen treffen met schuldeisers voor de bekende periode van 3 jaar. Afgelopen Juni waren de 3 jaar eindelijk voorbij. Graag wil ik een horecazaak ovenemen of starten maar keer op keer loop ik tegen de lamp ivm mijn financiele achtergrond. De banken hebben weinig begrip voor hoe de situatie is ontstaan. (wat natuurlijk toch wel begrijpelijk is). Maar toch is het frustrerend als je ziet dat mijn werkgever zijn zaak naar de kl.... draait terwijl dat dit helemaal niet nodig is. Ik ben mij ook bewust van het feit dat heel veel mensen denken "ik kan de zaak beter runnen dan mijn baas" maar in dit geval is dit ook zo. Personeel dat niet betaald word omdat je zelf graag een weekendje weg wil, of een nieuwe muziekinstalatie wil kopen zijn hele normale voorbeelden. (nouja normaal)

 

Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven (behalve de woorden zoek een andere baas want die heb ik al zo vaak gehoord)

 

Vriendelijke groeten,

hijko123

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 262 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.