Sven @ BM

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Aalsmeer
  • Telefoonnummer
    06-23322634
  • Branche
    Financiering & bankwezen
  • Branche 2
    Huisvesting & vastgoed
  • Branche 3
    Life sciences
  • Websiteadres

Visie op

  • Mijn mening over innovatie
    sbroek@gmail.com

Sven @ BM's trofeeën

  1. Ik zou je echt afraden een kwantitatieve onderzoeksmethode te gebruiken voor jouw vraag (heeft mijn idee toegevoegde waarde, lost het een probleem op en is er een doelgroep voor?) en vooral voor de fase waar je inzit werken. In jouw fase wil je zoveel mogelijk informatie verzamelen over het probleem dat je gaat oplossen. Deze informatie gaat je later helpen een relevantere propositie te maken voor die doelgroep die nu nog niet goed genoeg wordt bediend. Kwalitatieve informatie dus en dus een kwalitatieve methode. Zoals hier al eerder gezegd, ga op pad (get out of the office) en ga praten met echte mensen. Niet over jouw idee, maar over hun pijnpunten. Voor meer inspiratie: https://blog.ladder.io/customer-acquisition http://customerdevlabs.com/2013/11/05/how-i-interview-customers/ of zoek op google 'customer discovery' Succes!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.