Als een product niet aan de verwachtingen van de klant voldoet, kan deze de levering binnen 7 dagen terugzenden.
De verzendkosten zijn daarbij voor rekening van de klant.
[/i]
Stel, jij stuurt een pakket op waar de klant voor moet ondertekenen (om zeker te weten dat het pakket is ontvangen bij de klant). Dit kost volgens mij € 6,89 exl. btw. Hier komen verpakkingskosten bij en administratiekosten.Je rekent € 8,--. Klant wil het retourneren zonder handtekening.Het betreft een dvd, deze kun je ook voor € 2,20 versturen. Welke verzendkosten zijn dan voor de klant? En als de klant hem retourneert zonder handtekening en bij mij komt het niet aan......Wie wint er dan in de strijd in het welles nietes spelletje of het pakket is geretourneerd of niet?
Stel, je bent Wehkamp en doet zaken met Selektvracht. Je beveelt aan te retourneren via Selektvracht of het Kialapunt, maar kun jij het hen ook verplichten het retour te sturen via het door jouw aangeboden kanaal?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
kade
kade
Hoi,
Ik heb een vraag over onderstaand stukje tekst:
Terugzending
Als een product niet aan de verwachtingen van de klant voldoet, kan deze de levering binnen 7 dagen terugzenden.
De verzendkosten zijn daarbij voor rekening van de klant.
[/i]
Stel, jij stuurt een pakket op waar de klant voor moet ondertekenen (om zeker te weten dat het pakket is ontvangen bij de klant). Dit kost volgens mij € 6,89 exl. btw. Hier komen verpakkingskosten bij en administratiekosten.Je rekent € 8,--. Klant wil het retourneren zonder handtekening.Het betreft een dvd, deze kun je ook voor € 2,20 versturen. Welke verzendkosten zijn dan voor de klant? En als de klant hem retourneert zonder handtekening en bij mij komt het niet aan......Wie wint er dan in de strijd in het welles nietes spelletje of het pakket is geretourneerd of niet?
Stel, je bent Wehkamp en doet zaken met Selektvracht. Je beveelt aan te retourneren via Selektvracht of het Kialapunt, maar kun jij het hen ook verplichten het retour te sturen via het door jouw aangeboden kanaal?
Wie kan mij hierbij helpen?
Alvast bedankt!
Groetjes, Kadé
Als je niet schiet, kun je ook niet scoren!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10111-vraagje-over-wet-verkoop-op-afstand/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag