Onlangs ben ik een nieuwe internetdienst gestart. Vooraleer ik daar aan begonnen ben heb ik informatie ingewonnen bij vrienden, familie en kennissen. Iedereen is het er unaniem mee eens: "Goed Idee! Doen!"
Ondertussen staat de website bijna 6 maand online. In België hebben zich 250 leden ingeschreven. In Nederland een 25-tal.
De website kreeg ook al wat aandacht in de media en krijg dus vrij veel bezoekers over de vloer. 1 groot probleem: De bezoekers vertrouwen het niet.
Nu komt mijn vraag: "Hoe kan je het vertrouwen van de mensen winnen om zich in te schrijven op een (gratis!) internetdienst?"
Wanneer registreer je en wanneer registreer je niet op een website?
PS: De dienst laat ik hier achterwege omdat het hier niet van belang is.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Tatanka
Tatanka
Dag allen,
Onlangs ben ik een nieuwe internetdienst gestart. Vooraleer ik daar aan begonnen ben heb ik informatie ingewonnen bij vrienden, familie en kennissen. Iedereen is het er unaniem mee eens: "Goed Idee! Doen!"
Ondertussen staat de website bijna 6 maand online. In België hebben zich 250 leden ingeschreven. In Nederland een 25-tal.
De website kreeg ook al wat aandacht in de media en krijg dus vrij veel bezoekers over de vloer. 1 groot probleem: De bezoekers vertrouwen het niet.
Nu komt mijn vraag: "Hoe kan je het vertrouwen van de mensen winnen om zich in te schrijven op een (gratis!) internetdienst?"
Wanneer registreer je en wanneer registreer je niet op een website?
PS: De dienst laat ik hier achterwege omdat het hier niet van belang is.
Alle tips zijn welkom!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10344-vertrouwen-in-een-nieuwe-internetdienst/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag