inmiddels heb ik al een example product ontvangen via DHL, ik moest vooruit betalen via de bank. het ging om een kleine bedrag van 55 euro. dus dat vind ik geen probleem.
na het bekijken van het example product, ben ik inmiddels uit om gewoon een partijtje te importen via DHL t.w.v 500 euro.
leverancier wil alleen dat ik vooruit betaal via de bank. men meende dat het niet mogelijk was dat ik de verschuldige bedrag aan de postbode betaal, dus ik moet dan maar gewoon domweg 500 euro overboeken. en maar afzien of het spul aankomen...
daarom vraag me af of er een veiliger manier is van betaling.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
fonga_1980
fonga_1980
ik ben bezig om spullen uit china te importeren.
inmiddels heb ik al een example product ontvangen via DHL, ik moest vooruit betalen via de bank. het ging om een kleine bedrag van 55 euro. dus dat vind ik geen probleem.
na het bekijken van het example product, ben ik inmiddels uit om gewoon een partijtje te importen via DHL t.w.v 500 euro.
leverancier wil alleen dat ik vooruit betaal via de bank. men meende dat het niet mogelijk was dat ik de verschuldige bedrag aan de postbode betaal, dus ik moet dan maar gewoon domweg 500 euro overboeken. en maar afzien of het spul aankomen...
daarom vraag me af of er een veiliger manier is van betaling.
bedankt voor de tip al vast.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10384-vooruitbetaling-aan-de-leverancier/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag