Naar ca 15 jaar als eenmanszaak door het leven te gaan ben ik in begrip om personeel aan te nemen en van mijn zaak een bv te maken. nu de feiten;
Ik heb in prive een koophuis en voor de zaak een eigen werkplaats .. Natuurlijk gereedschap ,bus en machinen.Alles met een waarde .
Wat zou voor mijn een goede structuur zijn ?
Een holding waar ik de panden en machines in onderbreng en deze verhuur aan de werk bv. of een bv waar ik alles vermogen onderbreng of 2 bv"s een werk bv en een verhuur bv
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mario osr
Mario osr
geachte higherlevellaars
Naar ca 15 jaar als eenmanszaak door het leven te gaan ben ik in begrip om personeel aan te nemen en van mijn zaak een bv te maken. nu de feiten;
Ik heb in prive een koophuis en voor de zaak een eigen werkplaats .. Natuurlijk gereedschap ,bus en machinen.Alles met een waarde .
Wat zou voor mijn een goede structuur zijn ?
Een holding waar ik de panden en machines in onderbreng en deze verhuur aan de werk bv. of een bv waar ik alles vermogen onderbreng of 2 bv"s een werk bv en een verhuur bv
bedankt voor de inspiratie
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10421-overgang-van-eenmanszaak-naar-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag