9/12 Marketingsessie voor creatieve professionals van Ella Arps

Aanbevolen berichten

Hierbij een bericht van Ella Arps, dat ik vond in mijn mailbox. Het thema sprak me wel aan, vandaar dat ik het hier in de kalender plaats. Voor de kwaliteit van de inhoud kan ik niet instaan, maar het lijkt me wel OK.

 

Nils

Hierbij ben ik zo vrij om ons eenmalig te introduceren ter gelegennheid van een nieuw initiatief.

Mijn naam is Ella Arps, ik ben galeriehouder en sponsoradviseur, voormalig schouwburgdirecteur en theaterproducent

In de galerie organiseren wij een Marketingsessie voor creatieve professionals.

 

Zaterdag 9 december van 11 tot 17 uur bij galerie Arps&Co, Arubastraat 1, Amsterdam www.arpsgallery.com

Bel 020 7781947 of 06 2236 3133.

 

Leergang in de vorm van rondetafelgesprekken,

inclusief lunch, een borrel en gelegenheid tot netwerken.

Inclusief reader (wordt nagezonden) met veel praktische informatie: Totaal € 85,=.

 

Onderwerpen:

Pitch doen, schrijversblock opheffen, verlegenheid gebruiken, effectief netwerken, de juiste opdracht kiezen, kansen en mogelijkheden. Kom dichter bij je kernkwaliteiten. De SWOT analyse. Een onderneming zijn, of hebben? Energie woordenlijst voor je marketing presentatie Valt de identiteit van de onderneming samen met het beeld dat anderen ervan hebben? Hoe kan ik mij positioneren in de kunsten- en communicatiesector. Hoe bereken ik de prijs van mijn produkten.

Iedereen zal vooraf een praktijk-kwestie inleveren, waarmee tijdens de leergang wordt gewerkt.

 

Bel of mail voor het volledige programma of kijk op www.arpsgallery.com

Vriendelijke groet,

Ella Arps

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 116 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.