• 0

werk op vrachtwagen met eigen trekker

beste amis

 

ik ben aan het uitzoeken of het rendabel om over tegaan op vrachtwagens, ik rijd nu met 10 bestelbussen voor 1 klant nu wil ik ook vrachtwagens aanschaffen omdat ik weet dat dat geld schuift ;). Er is altijd wel werk op internet vind je zat bedrijven die charters eigen rijders zoeken. Ik ben niet zo bekend op dit gebied en zoek een expert of iemand met ruim ervaring die me de in en outs kan vertellen, waar valt het meest geld te halen binnen of buitenland? voor 1 klant werken of voor meerdere opdrachtgevers? wat zijn de gebruikelijke tarieven? kortom heb echt info nodig maak niet uit wat als ik maar ervaring rijken wordt zodat in de toekomst mij ilusie waar kan maken

 

alvast bedankt

 

 

aido

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik vind het vreemd voor een zelfstandig ondernemer, die zelf 10 bussen heeft, zegt hij, dat hij niet weet wat de kostprijs is, ik denk zoals je zegt 10 bussen hebt rijden, dat je wel een chauffeurdiploma en een NIWO vergunning hebt, want met een bestelbus kan je meer dan 500 kg laden, of je moet de bus terug gekeurd hebben, ik bedoel het kenteken moet minder dan 500 kg aangeven, anders pleeg je een economisch delict.

Als je deze papieren wel in je bezit hebt, dan hoef je de vraag niet te stellen om een vrachtwagen te kopen,

Ik zou beginnen met een klepwagen, waar je met BE rijbewijs mag laden tot 3,500 kg, dit is het totaal gewicht inclusief klepwagen.

Het laadgewicht is ongeveer 700 kg.

Je kan ook een minitrailer nemen, daar zijn de wettelijke eisen anders, maar met BE rijbewijs mag je die besturen.

Ik heb het gevoel, dat je niet aan al deze eisen voldoet, bel met de NIWO in Rijswijk, of Transport en Logistiek in Zoetermeer, hun geven je uitsluitsel.

vgr.

Sietse

Link naar reactie
  • 0

beste sietse

 

ik heb degelijk een niwo diploma binnenland en een eurovergunning, misschien heb je me verkeerd begrepen. Maar nu wil ik ook vrachtwagens gaan aanschaffen om zo meer werk te genereren. Mij vraag is waar moet ik beginnen met zoeken naar werk is het beter om eerst via expediteur te werken dus meer charterwerk of gelijk bedrijven benaderen en wat zijn de meest gangbare tarieven per km en per uur voor vrachtwagen .

 

aido

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 203 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.