Hoewel de markt voor ICT-dienstverleners dit jaar alleen maar moeilijker is geworden hebben ze er weinig aan gedaan om de dienstverlening aan hun klanten te verbeteren. Tevredenheid onder bedrijven over de geleverde diensten is nagenoeg gelijk gebleven met vorig jaar. Dit zegt Ernst & Young in een nieuw onderzoek. Het spreekt van "een gemiste kans" voor ICT-bedrijven.
Lees het artikel in Emerce. Vanaf het artikel kun je direct doorsurfen naar het rapport van Ernst & Young.
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mikky Vrolijk
Mikky Vrolijk
Hoewel de markt voor ICT-dienstverleners dit jaar alleen maar moeilijker is geworden hebben ze er weinig aan gedaan om de dienstverlening aan hun klanten te verbeteren. Tevredenheid onder bedrijven over de geleverde diensten is nagenoeg gelijk gebleven met vorig jaar. Dit zegt Ernst & Young in een nieuw onderzoek. Het spreekt van "een gemiste kans" voor ICT-bedrijven.
Lees het artikel in Emerce. Vanaf het artikel kun je direct doorsurfen naar het rapport van Ernst & Young.
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag