• 0

Subsidie bedrijven

Gast Verwijderd account

Hallo,

 

Ik ben met een aantal projecten bezig met vezelversterkte kunststoffen. Nu is het zo dat bedrijven hiervoor subsidie krijgen. Nu zou ik graag wat dingetjes willen weten omtrendt deze subsidie. ALs er iemand is die zelf ook in deze branche werkzaam is dan zou ik daar graag contact mee willen. Anders graag informatie over subsidieaanvraag en dergelijke.

 

Alvast bedankt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Nu is het zo dat bedrijven hiervoor subsidie krijgen. Nu zou ik graag wat dingetjes willen weten omtrendt deze subsidie.

 

Kun je achterhalen hoe deze subsidie heet? Dat legt een stuk makkerlijker uit.

 

Er zijn namelijk vele subsidies ... en hiermee wil ik je meegeven dat je je misschien niet alleen tot die subsidie hoeft te beperken. Misschien zijn er in jouw branch/bedrijfsfilosofie ook andere mogelijkheden?

 

Je kan ook een kijkje nemen op :

digitale subsidie adviseur

subsidieshop

 

Als je nog niet eerder van subsidies gebruik hebt gemaakt is misschien deze informatie interessant?

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Hoi,

 

Bedankt alvast. En nee ik kan helaas niet zeggen hoe deze subsidie heet, ik heb het ook van horen en zeggen. Het komt erop neer dat je metalen en dergelijke vervangt door vezelversterkte kunststoffen en omdat dit vele voordelen heeft kan je subsidie krijgen.

 

ik ga even rondneuzen

 

bedankt zover

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 135 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.