rooijakkersk Geplaatst: 6 februari 2007 rooijakkersk 2 0 Geplaatst: 6 februari 2007 Hallo, Ik ben op zoek naar een retail consultant met name iemand die me iets meer kan vertellen over technologie in de retail business. Heb nieuw product uitgewerkt en wil graag weten wat de retailer nu net wenst en wilt. Iemand met full information. Alvast bedankt! [titel aangepast - mod] Link naar reactie
0 Nils de Witte Geplaatst: 6 februari 2007 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 6 februari 2007 Stel dat ik zo iemand weet. Wat heb je die dan te bieden? Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. Iedere vrijdag in Utrecht, gratis uurtje "sparren" met ervaren ondernemers en investeerders. www.innosquad.nl contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
rooijakkersk
rooijakkersk
Hallo,
Ik ben op zoek naar een retail consultant met name iemand die me iets meer kan vertellen over technologie in de retail business.
Heb nieuw product uitgewerkt en wil graag weten wat de retailer nu net wenst en wilt. Iemand met full information.
Alvast bedankt!
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag