Pawelotti Geplaatst: 10 augustus 2007 Geplaatst: 10 augustus 2007 Pawelotti Legend 322 55 Deze man, Eben pagan, die onder het pseudoniem ''David Deangelo'' vrij succesvol is geweest met een bedrijfje dat producten verkocht over dating voor mannen, komt nu met ''Get Altitude''. Ik was zelf een beetje skeptisch, maar na deze youtube ''teasers'' te hebben gekeken waar hij toch veel ''weggeeft'' als promotie, ben ik onder de indruk. Naar mijn bescheiden mening zegt hij veel goede dingen over inhuren van personeel, marketing, en algemeen management. Dat wil ik daarom even delen met jullie :) http://www.youtube.com/user/getaltitude Ook ben ik benieuwd wat ondernemers vinden van zijn tips. [titel aangepast - mod] Link naar reactie
freezepolice Geplaatst: 14 september 2007 Geplaatst: 14 september 2007 freezepolice Newbee 1 0 Hij is een genie. Heeft het ver gemaakt. That's all I can say! Link naar reactie
Emilyjet Geplaatst: 23 augustus 2011 Geplaatst: 23 augustus 2011 Emilyjet Newbee 1 0 Echt - deze kerel verkocht meer dan $ 100 miljoen aan "Informatie Producten", advies en coaching ... in een aantal verschillende niches. Zijn nieuwste product is: GURU MasterClass Mod edit: Affiliate links plaatsen in een jaren oud topic. Niet de manier, jammer, doei. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen