Ik wil naar alle waarschijnlijkheid investeren in het bedrijf van mijn vriendin. Ze is een online hobby winkel begonnen en wil over een tijdje op een hobby beurs gaan staan. Om wat meer producten te hebben zijn er investeringen noodzakelijk en dat wil ik gaan doen met mijn eigen bedrijf. Kan ik gewoon 1000 euro lenen en die naderhand weer terug krijgen? Wat ik voornamelijk wil weten hoe zit dit belasting technische in elkaar?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Eddie de B
Eddie de B
Beste leden,
Ik wil naar alle waarschijnlijkheid investeren in het bedrijf van mijn vriendin. Ze is een online hobby winkel begonnen en wil over een tijdje op een hobby beurs gaan staan. Om wat meer producten te hebben zijn er investeringen noodzakelijk en dat wil ik gaan doen met mijn eigen bedrijf. Kan ik gewoon 1000 euro lenen en die naderhand weer terug krijgen? Wat ik voornamelijk wil weten hoe zit dit belasting technische in elkaar?
Erwin
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13741-investeren-in-ander-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag