• 0

voorrijkosten

hallo , voornemens een eigen zaak te beginnen in montage / service heb ik inmiddels twee opdrachtgevers waar ik werkzaamheden voor kan verrichten . ben echter niet bekend met tarieven / caculatie van voorrijkosten. voor 1 van de opdrachtgevers zou ik namelijk tussen 200/300 km moeten rijden ( met eigen bedrijfsbus ) om vervolgens in dat gebied 3 tot 5 klanten te bezoeken ( ook weer met tussenliggende onderlinge afstand) en dezelfde dag ook weer terug ( of indien laat met overnachting ) Wie is hiermee bekend of heeft meer info betreft calculeren van kilometervergoeding/voorrijkosten ? alvast bedankt voor reactie

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Dat kan toch niet zo moelijk zijn?

 

Je bepaalt eerst hoeveel je per jaar rijdt, en berekent dan hoeveel procent die 300km daarvan is. Dan neem je alle kosten die je per jaar hebt, zoals afschrijving, verzekering, wegenbelasting en onderhoud. Dat vermenigvuldig je met dat percentage, en dan weet je hoeveel van die jaarlijkse kosten voor die ene dag gelden.

 

Vervolgens bereken je hoeveel benzine je die dag gebruikt, en hoeveel tijd je onderweg bent. De benzinekosten zijn simpel, en de tijd vermenigvuldig je met een uurtarief.

 

Tel alles bij elkaar op, deel het door het aantal klanten wat je die dag bezoekt, en presto. :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 106 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.