• 0

Informatie over een online bestelsyteem voor onze klanten a la sligro, deli xl

Wij zijn een non - food bedrijf die zich richt op de horeca in nederland en belgie met een aantal webshops .

 

Naast de webshops willen wij een online bestelsysteem (zoals Sligro en Deli xl hebben)voor onze vaste klanten met meerdere vestigingen gaan ontwikkelen en implementeren. Wij willen graag in contact komen met bedrijven die deze software kunnen implementeren en op maat kunnen maken voor ons. Een impressie of ervaring over zo'n dergelijk bedrijf zien wij graag tegemoet.

 

Alvast bedankt voor de genomen moeite en eventuele reacties.

 

Met vriendelijke groet,

 

J.C.

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo,

X-cart is een goede keus, gebruik het zelf ook naar tevredenheid.

Heb zelf de software zeer grondig laten verbouwen.

X-cart zelf heeft een uitgebreid team van programmeurs in dienst die uitbreidingen en/of aanpassingen kunnen doen, kan je via hun website een prijsaanvraag voor doen.

Helaas is x-cart nooit echt heel snel met antwoorden van e-mails vanwege grote drukte bij hun.

Eventueel kan ik ook wel bemidellen voor een goede programmeur met zeer veel x-cart ervaring, hangt er een beetje vanaf wat je precies wil en hoeveel werk dat naar verwachting is (de programmeur moet nog wel tijd voor mijn werk houden natuurlijk ;D )

 

Ik hoor het wel als je dat wil.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 226 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.