• 0

Kleding laten maken...

Hallo

 

Ik wil graag mijn keding ontwerpen laten maken...Maar nu weet ik echt niet waar ik moet beginnen..

Ik heb er wel veel over gelezen maar hoe begin je eigenlijk als een beginnende ondernemer.

Graag hoor ik van jullie over waar en hoe..

 

Groetjes :)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Wat wil je met de kleding gaan doen? Goed verkopen natuurlijk maar hoe dan? Begin je een eigen (internet)winkel of wil je dat jouw kleding terechtkomt in andere kledingwinkels?

 

Verder moet je eens bekijken wat het jou kost om kleding te bedrukken en voor hoeveel je die kleding weer kan verkopen en hoeveel winst je dus maakt per kledingstuk. Als je dan ook uitrekent wat het je kost om je bedrijf op te zetten weet je hoeveel kleding je moet verkopen om dat terug te verdienen en daarna kun je kijken hoeveel kleding je per maand moet verkopen om een fatsoenlijk loon bij elkaar te verdienen. Kijk ook naar je markt, wie gaat jouw kleding kopen en is die doelgroep bereid om diep in de buidel te tasten voor mooie kleding? En koopt die doelgroep zijn kleding online of liever in een 'echte' winkel?

 

Als je dat soort dingen weet start je je onderneming door naar de kamer van koophandel te gaan en je in te schrijven en een btw nummer aan te vragen bij de belastingdienst. Wat je moet doen als je dat hebt gedaan hangt af van het antwoord op mijn eerste vraag...

 

Ik weet trouwens niet of je al een drukker hebt gevonden maar ik weet nog wel een paar adresjes dus als je wilt kun je even een PM sturen ;)

 

Groeten en succes,

 

hwjd

Makkelijk en snel online boodschappen bestellen? Dat kan bij Thijl!

Twitter | Facebook

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 119 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.