Even voorstellen: Arjan van Meer

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

 

Bij deze zal ik mij ook even voorstellen op het forum. Ik ben Arjan van Meer en ik ben in juli dit jaar afgestudeerd aan de Hogeschool Utrecht (richting: digitale communicatie).

 

Samen met vijf medestudenten zijn wij in september 2007 een bedrijf begonnen in Digitale Media & Marketingcommunicatie genaamd KiwiMedia (www.kiwimedia.nl). We bevinden ons in een markt met redelijk wat concurrentie, maar gaan deze uitdaging niet uit de weg. We hebben (zoals vele) van onze hobby ons werk gemaakt, interesse naar nieuwe technieken geeft ons toch n streepje voor!

 

Op dit moment zijn we bezig met het opleveren van websites, huisstijlen, flyers, folders, 3D animaties en webdevelopment. In de toekomst willen we het groter aan gaan pakken, dus meer naar het gehele traject van concept | advies t/m realisatie | marketing.

 

Mijn doel op dit forum net als velen vooral kennis en advies op te doen. Vooral de bedrijfsvoering van een bedrijf en alle ditjes en datjes maakt het interessant om op dit forum rond te neuzen.

 

Mvg,

 

Arjan van Meer

 

Link naar reactie

uhm ArjAn ;). Maar dat geeft niet hoor.

 

KiwiMedia

 

We hebben hier eigenlijk niet een heel sterk verhaal achter. Het was/is sowieso moeilijk om met 6 personen een bedrijfsnaam te kiezen waar iedereen achter staat.

 

KiwiMedia had dit eigenlijk meteen. Het is natuurlijk ook het gezondste stukje fruit:

 

"De kiwi is heel voedzaam. Hij bevat meer vitamine C (1 kiwi = 166% van de dagelijkse behoefte) dan veel andere fruitsoorten en is een goede kaliumbron. Kiwi's bevatten ook het cholesterolverlagende pectine, verder aminozuren, bètacaroteen, foliumzuur, kalium, magnesium, koper, zink, fosfor, mangaan, vitamine A en is het een vetarme bron van vitamine E. Verder bevatten ze koolhydraten, eiwitten en zeer weinig vet."

 

Ook straalt het frisheid uit en heeft het een mooie kleur die kan worden doorgetrokken in de huisstijl en andere externe communicatie.

 

Ook zal hij goed blijven hangen ;).

 

Groeten!

 

 

Link naar reactie

Goede opmerking.

 

Het is zo dat wij alle zes een andere richting hebben gekozen tijdens onze studie. Zo ligt de expertise redelijk breed en bieden wij zowel designs, webapplicaties en marketingcommunicatie aan. Hosting is een secundaire dienst van ons, klanten die bij ons een website laten ontwikkelen kunnen dat tegelijkertijd hosten. Makkelijk voor ons en zeer makkelijk voor de klant.

 

Aangezien we toch een server met een grote capaciteit hebben kunnen we dit gemakkelijk aanbieden.

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 150 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.