• 0

Bedrijf in Spanje, maar leveranciers en klanten in Nederland

Hallo, ik heb gezocht, maar niet kunnen vinden.

 

Ik heb op dit moment een webwinkel, Nederlands BTWnummer en ben ingeschreven bij de KvK.

 

Nu ben ik geëmigreerd naar Spanje en wil ik graag volgend jaar volledig Spaans zijn (financieel/fiscaal/zakelijk tenminste): (indien noodzakelijk) ingeschreven bij Spaanse KvK en alleen maar belasting betalen in Spanje (heb er ook nog een deeltijdbaan in Spanje bij) en heb een Spaans NIE nummer.

 

Maar mijn leveranciers en 99% van mijn klanten zitten in Nederland. Hoe moet dat nu met de belastingdienst en de BTW?

Op papier lijkt het misschien dat ik de producten importeer in Spanje en dan weer exporteer naar Nederland, maar in werkelijkheid gaan de producten Nederland niet uit.

 

Ben heel benieuwd.

Alvast bedankt.

Sjeel

 

www.TheCompleatEbroAngler.com

www.MadeInHolanda.com

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb je de website privé gemaild. Soms doen forums vervelend, noemen het reclame.

 

Ik ken hier wel de gestor van m'n baas, die weet perfect hoe alles in Spanje werkt, maar ik vertrouw er niet zo op dat ze dit weet, omdat het ook deels een Nederlands probleem is.

 

www.TheCompleatEbroAngler.com

www.MadeInHolanda.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 93 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.