Innovatieve bankfraude

Aanbevolen berichten

Dat de Postbank er nog mee bezig is blijkt vandaag.

Vanmorgen door de Postbank € 5000 bijgeschreven op de betreffende rekening ( deel van ongeoorloofde afschrijvingen )

 

Van de 25 nu € 10.000,00 te gaan......

 

@Hans van Nijnatten: bedankt voor je mail . Ik wist trouwens niet dat PM via HL ook in m'n onzichtbare e-mailbox binnen komt.

en ja, screenen vindt sowieso plaats ...

 

Morgen gaan we een stapje verder in dit proces.. afspraak met advocaat.

 

Jammer dat ik geen schrijver ben want uit deze topic zijn beste goeie plots te halen

 

Iedereen die tot zover een bijdrage geleverd heeft vriendelijk dank.

 

 

 

Link naar reactie

Een plezierige update is wel op z'n plaats nu :

 

Vandaag heeft de Postbank via "Kassa" medegedeeld dat alle gedupeerden van deze fraude vorm gecompenseerd worden en de komende week hierover een brief zullen ontvangen.

 

Feest in huize Fruade natuurlijk want waren we eerst € 25000 kwijt waarvan de Postbank € 15000 heeft kunnen achterhalen en teruggestort.. dan ben je eigenlijk al wat opgelucht ... pfff grootste deel is gelukkig terug.

Nu is het de brief en de storting van € 10000 van de Postbank afwachten.

 

Direct na de uitzending een van opluchting huilende medewerkster aan de telefoon.. alhoewel ze ons vertrouwen niet verloren heeft drukte het de afgelopen maanden flink op haar schouders.

Nu via andere medewerkers er achter zien te komen hoeveel uur ze "stiekum" méér heeft gewerkt... zodat zij ook krijgt waar ze recht op heeft.

 

De creatieve geesten in dit topic wil ik ook bedanken voor de diverse scenario's .. geloof me.. daarvan zijn er ook enkele verder onderzocht.

 

Zodra wij de storting van de Postbank binnen hebben kan Fruade zich gelukkig afmelden op HL ;)

 

groet,

......... aka Fruade

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 233 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.