• 0

weer failliet gaan? of toch nog een oplossing.

hoi,

 

ik zit momenteel financieel totaal niet lekker, (heeft vanaf dat ik zzp'er ben nog nooit goed gezeten)

 

zal in het kort even mijn situatie uitleggen,

ben 21 jaar oud, weer zzp'er vanaf juni 2008 (heb al een faillissement meegemaakt in eind 2007)

Helaas failliet gegaan door schulden uit het verleden wegens vanaf 16 jaar woonachtig op mezelf.

dat faillissement is in mei 2008 weer opgeheven bij gebrek aan baten, (wegens geen recht op uitkering en tijdelijk arbeidsongeschikt. Dus ik had geen inkomen)

 

nu zijn deze schulden dus altijd gebleven, en afbetalen gaat moeilijk aangezien de meeste schuldeisers dus geen regeling willen treffen.. En ik als weer net startende, dus haast geen geld kan missen er dus niet meer uitkom..

echter loopt alles nu meteen weer op, met deurwaarderskosten e.d

zo zijn de schulden van +/- 6000 binnen 4 maanden weer na 8000 opgelopen, en het blijft maar door gaan..

 

wat kan ik nu het beste doen?

failliet gaan en weer in de wsnp is ook geen oplossing, aangezien ik deels ben afgekeurd, en gezien mijn leeftijd, achtergrond en zonder diploma's.. zal ik zo weer uit de wnsp gezet worden, en hetzelfde verhaal weer opnieuw mee maken..

 

hopelijk komt iemand met een goede tip, aangezien deze situatie steeds meer geestelijk invloed op me maakt.

alvast bedankt.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 102 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.