• 0

[b]Nieuwe groothandel in baby-en kinderbasics wil graag uw mening![/b] :)

 

 

Ik ben in een afrondende fase om mijn groothandel online op te zetten waar ik basics ga aanbieden voor baby-en kinderen t/m 4 jaar in de 1ste instantie.

 

Ik kreeg het advies om nog eens goed navraag te doen bij potentiële klanten en hun vraag eens nader te onderzoeken, ik heb hiervoor een vragenlijst opgesteld.

 

Ik zou iedereen die belangstelling, belanghebbend of een eigen webwinkel in baby en/of kinderkleding hebben graag willen vragen mijn vragenlijst via onderstaande link in te vullen.

 

http://www.thesistools.com/?qid=78367&ln=ned

 

Ik stel alle meningen op prijs! Hoe meer, hoe beter.

 

Bij voorbaat dank,

 

Met vriendelijke groet,

 

Astrid Borsje

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Allereerst welkom op het forum! Ik heb je bericht even in dit forumdeel gezet, daar is het beter op z'n plek.

 

In je ondernemingsplan staat wat je gaat doen neem ik aan? Of heb je daar al deze activiteiten in verwerkt?

 

Focus is belangrijk: je kunt niet alles tegelijk dus je tijd zal een keer opraken. Een tweede, misschien nog wel belangrijker: wanneer je focus aanbrengt en je heel doelgericht op één of twee activiteiten richt, krijgen je klanten en prospects een veel duidelijker beeld van wat je doet. Dus niet 'die doet iets minder kinderkleding', maar ze zullen veel gerichter exact weten wat je doet, waardoor als ze aan precies datgene behoefte hebben ze veel sneller aan jou zullen denken.

 

Een groot voordeel van strakke keuzes maken en je daar aan houden, is dat je zult zien dat je activiteiten elkaar gaan versterken. Ze liggen in elkaars verlengde en helpen je een naam en reputatie opbouwen, in tegenstelling tot het doen van allemaal losse projectjes en activiteiten 'ergens in de kledingsector'. Succes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 125 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.