• 0

stage opdracht opstellen en stagair vinden

Ik overweeg om voor mijn bedrijf een stagair te gaan zoeken om de interne en externe promotie van mijn bedrijf beter op poten te zetten en gelijk deels te laten uitvoeren.

 

Het gaat dus om het inrichten, uitvoeren en toekomst plannen maken.

 

Nu heb ik geen idee hoe ik een goede stage opdracht opstel en waar ik een goede stagair vind om dat uit te voeren (welke opleiding moet ik b.v. naar kijken?)

 

Dingen die ik zou willen van zo een stagair zijn het verzorgen van interne promotie in de shop (crossselling, upselling, verwante producten, seo optimalisatie enz...) maar ook externe promotie doormiddel van social media sites, linkpartners, virals enz..

 

Wie zou me kunnen en willen helpen om hiervoor een goede stage opdracht op te stellen en de juiste stagair te selecteren? (zodat ik straks niet met een stagair zit die werkelijk geen idee heeft wat hij doet).

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Bonus regeling is opzich een leuk idee.

nadeel daarvan is dat degene die je inhuurt misschien teveel op de punten gaat focussen die het snelst meer omzet gaan opleveren en minder op de punten die op de langere termijn meer omzet gaan opleveren maar wel ook van belang zijn.

Daarbij komt dat het om een bijbaantje zou gaan voor om te beginnen een paar maanden (vakantie periode) en dat tekort is om zo een bonus systeem te hanteren (tegen de tijd dat er resultaten zijn gaat die persoon weer weg).

 

Daarnaast als iemand niet blijkt te bevallen wordt het natuurlijk lastiger heb te ontslaan, krijg je helemaal het idee dat je zo iemand dumpt voordat het resultaat uitbetaald moet gaan worden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 190 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.