• 0

exporteren naar Duitsland

Beste forumgangers,

 

Via het internet kwam ik op dit forum en ik ben wel benieuwd of er hier iemand tussen zit die mij kan helpen;

 

Voor ons bedrijf (importuer/distribiteur van bouwfolies) moet ik onderzoeken of het ook mogelijk is om in Duitsland onze producten te leveren.

 

Nou ben ik erg benieuwd of de Nederlandse bouw erg verschilt met de de Duitse bouw.

En of iemand ka vinden hoeveel nieuwe huizen er zijn gebouw in Duitsland.

Daarnaast natuurlijk of iemand al enige ervaring heeft in Duitsland en hoe zij de marktanalyse etc. hebben gedaan.

 

Alvast hartelijk dank!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een andere optie is om via www.evd.nl/duitsland een vraag te stellen. Misschien gaat er wel een handelsmissie naar Duitsland. Je kunt ook gericht een vraag stellen naar het vinden van zakenpartners.

 

groeten en succes

De EVD faciliteert en stimuleert internationale activiteiten van bedrijven, overheden en instellingen.

Link naar reactie
  • 0

vraag de EVD om een marktscan, dit doen ze gratis. Wel heb je aan te geven wat je ermee wilt bereiken, om een eerste beeld te krijgen werkt het prima.

Wie is je doelgroep? bouwmarkten zoals OBI, de handelaar of de aannemerij?

 

ondanks de EU-normen heeft (bijna)ieder land nog eigen specificaties/certificering...ook in Duitsland. Neem zelf een kijkje door een bouwmarkt te bezoeken of informeer bij een branchevereniging.

 

Groeten en veel plezier!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 208 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.