Ik wil een kennis graag helpen met het opstarten van een eigen "bedrijfje".
Deze persoon is momenteel werkloos en wil zich via een eigen website gaan aanbieden voor het het verrichten van verkoopactiviteiten. Dit zal in eerste instantie op oproepbasis zijn. Wellicht, en dat is eigenlijk te hopen, dat er op den duur een vaste aanstelling uit een opdracht voort vloeit.
Welke rechtsvorm is gezien bovenstaande het meest geschikt? Een eenmanszaak of een freelance? En mag ik in beide gevallen helpen bij het verrichten van administratieve handelingen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jpl
jpl
Beste,
Ik wil een kennis graag helpen met het opstarten van een eigen "bedrijfje".
Deze persoon is momenteel werkloos en wil zich via een eigen website gaan aanbieden voor het het verrichten van verkoopactiviteiten. Dit zal in eerste instantie op oproepbasis zijn. Wellicht, en dat is eigenlijk te hopen, dat er op den duur een vaste aanstelling uit een opdracht voort vloeit.
Welke rechtsvorm is gezien bovenstaande het meest geschikt? Een eenmanszaak of een freelance? En mag ik in beide gevallen helpen bij het verrichten van administratieve handelingen?
Alvast hartelijk dank voor jullie reacties!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20479-welke-rechtsvorm-is-het-meest-geschikt-edit-mod-andere-casus/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag