Wanneer ben je ondernemer?

Aanbevolen berichten

Beste Ondemers,

 

Wanneer ben je ondernemer?

 

Ben nieuw hier, maar valt mij op dat allerlei "webshops" hoog aangezien worden en hele discussies erover gehouden over de buttons, layout, logo's en etc. (Meeste gevallen met de standaard layout)

 

Maar een "hobby" site direct op slot wordt gegoooid. Im mijn ogen zijn deze soort "hobby" site's zeer vernieuwend en zit er een hele concept achter en is zeer grondig over nagedacht. Ook niet te vergeten dat deze site's bij succes makkelijk xxxx - xxxxx bedrag per maand kunnen opleveren.

 

Ik heb zelf diverse "hobby" site's en enkele zalelijk site's ben ook zelfs in bezit van Kvk nummer.

 

Ik voel mij eerlijk gezegd met mijn "hobby" site's meer ondernemer dan mijn zakelijk site's, omdat ik met de eerste leuke omzetten haal per maand.

 

Dit naar aanleiding van deze topic: https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=55;action=display;threadid=24699

 

 

p.s. ik heb trouwens niets met die site te maken.

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Hier bij HL wordt geacht dat als je wilt weten wat iemand van jou site, spel, idee vindt, je daar een wat uitgebreider verhaal bij zet, vooral ook aangeeft wat je zelf vindt en misschien al hebt verbeterd.

Bovendien willen we ook graag dat je niet alleen komt halen maar zelf ook antwoord geeft en informatie deelt.

Voor zover ik heb gezien worden alleen berichten over hobby-sites gesloten als ze niet de regels van het forum volgen.

 

Daarnaast is dit een ondernemersforum, dus ga ik hier ook geen vragen stellen over wat men van mijn prive hobby website vindt, daar heb je andere fora voor.

 

Als je hobbymatig een webshop of iets dergelijks hebt mag je hier rustig vragen stellen over die sites, maar dan wel volgens de regels met gebruik van zoekmachine e.d. en graag zo af en toe ook je mening geven over andermans sites en ideeen.

 

Karen

Link naar reactie

Met alle respect, maar ik snap je vraag niet.

 

Je bent ondernemer, want je hebt o.a. een kvk nummer, en werkt voor eigen rekening en risico

Je hebt websites waarmee je geld verdient

 

Dat jij het een hobby-site noemt betekent alleen maar dat je van je hobby je beroep hebt gemaakt.

 

Zoals karen stelt ben je vrij om binnen de regels van higherlevel hier een topic te openen, en ben je nog meer vrij om waardevolle bijdragen te leveren om de kwaliteit van higherlevel te verbeteren.

 

Mijns inziens valt deze post hier niet onder, dus die gaat op slot

 

Frans

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 107 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.