de dienst moet nog ontwikkeld worden, dus er zijn alleen ontwikkelkosten
Per 1 augustus gaan we pas omzet draaien.
Omdat het allemaal wat snel gaat hebben we nog geen algemene voorwaarden en een vennotenovereenkomst VOF. Omdat we nog geen omzet maken, hebben we nog de tijd goed naar deze zaken te kijken.
Kunnen we de VOF oprichten en later de algemene voorwaarden en overeenkonmst van de vennoten bij de
KvK deponeren? Hoe zit dat juridisch. Bij de KvK heb ik geinformeerd, maar nog steeds geen antwoord.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jogo46
jogo46
Op korte termijn gaan we een VOF oprichten.
de dienst moet nog ontwikkeld worden, dus er zijn alleen ontwikkelkosten
Per 1 augustus gaan we pas omzet draaien.
Omdat het allemaal wat snel gaat hebben we nog geen algemene voorwaarden en een vennotenovereenkomst VOF. Omdat we nog geen omzet maken, hebben we nog de tijd goed naar deze zaken te kijken.
Kunnen we de VOF oprichten en later de algemene voorwaarden en overeenkonmst van de vennoten bij de
KvK deponeren? Hoe zit dat juridisch. Bij de KvK heb ik geinformeerd, maar nog steeds geen antwoord.
Kunnen jullie mij advies geven?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20712-modelovereenkomst-vof/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag