suhdalskdj

Junior
  • Aantal berichten

    14
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male

suhdalskdj's trofeeën

  1. Haha, fantastisch! Dat breekt in ieder geval lekker het ijs! Heh...ik had een klant met wie ik een afspraak had vanuit de auto even gebeld dat het 10 minuten later werd. Hij was blijkbaar even bezig, dus ik heb het ingesproken op zijn voicemail, en daarna Cypress Hill (Skull & Bones) weer lekker hard aangezet zonder door te hebben dat ik de verbinding niet verbroken had. Toen we aan de koffie zaten meldde hij tussen neus en lippen door dat we niet dezelfde muzieksmaak hadden... ;) Hier kreeg ik een grote glimlach van op mijn gezicht, schitterend
  2. Nog één tip: -Verstuur een offerte nooit in een open formaat zoals een Word-bestand. Klant kan daar namelijk aanpassingen in maken, mocht je dit over het hoofd zien, kan het je geld gaan kosten. PDF is dan de makkelijkste oplossing, een gesloten bestand waar de klant nog wel uit kan kopiëren en plakken (de opmaak gaat dan wel verloren, waardoor makkelijk is aan te tonen dat het niet de officiële offerte betreft
  3. Ik vraag me af waar die patenten allemaal op zouden moeten zitten. Ik kan me de volgende zaken bedenken: -Patenten op technische elementen (zoals bijv. vering in het zitgedeelte) -Ontwerprechten Ik weet niet of dit van toepassing is of dat je iets heel anders bedoelt. Kan me moeilijk voorstellen dat het écht aantoonbaar is dat het bij een bank om een replica gaat? Wanneer je zeker weet dat je met een replica te maken hebt zou ik er niet aan beginnen!
  4. Veel grote brouwerijen en drankenhandels hebben al jaren een bestelsysteem voor de debiteuren. Zij zijn één van de eersten die een dergelijk systeem b2b toepasten, je zou hen eens kunnen benaderen. Zij kunnen je er zeker een gedegen advies over geven! Verder ben ik het volledig eens met voorgaande adviezen, kijk wat rond bij andere bedrijven die b2b verkopen. Ik weet niet hoe groot het bedrijf is waar deze opdracht voor is maar wellicht is het aan te raden deze algemene voorwaarden juridisch te laten toetsen!
  5. Ik spreek ook niet helemaal voor mezelf. Ik probeer mijn inlevingsvermogen te gebruiken en te beredeneren hoe een bepaalde verwachting van een nieuw lid tot stand komt. Ik zweef al maanden op dit forum rond, dus ik weet ongeveer wat ik kan verwachten, wil niet zeggen dat het natuurlijk fantastisch zou zijn als er op elke vraag binnen een half uur een gedegen antwoord komt. Volgens mij is HL nog lekker in de groei dus het kan alleen maar sneller gaan!
  6. Ik weet dat dit gevaarlijk is, als nieuw lid op deze discussie reageren, maar ik doe ik het toch. Ik denk dat veel nieuwe gebruikers te hoge verwachtingen hebben van een forum als HL. Het kan bijvoorbeeld zijn dat deze gebruikers voorheen lid waren van fora als Tweakers of Fok, dit brengt hoge verwachtingen met zich mee. Het is toch niet erg dat men bij de eerste paar posts ongeduldig is? Men weet namelijk niet wat te verwachten. Als deze personen er direct op geattendeerd worden, zullen ze in de toekomst wellicht meer geduld hebben.
  7. Zoals hierboven al aangegeven zou ook ik niet kiezen voor dropshipment. Je neemt op dat moment een zeer kwetsbare positie in omdat: 1. Je hebt geen controle over een groot gedeelte van het proces 2. Je bent wel eindverantwoordelijk naar je klant voor dit proces 3. Je bent zeer afhankelijk van je dropshipper, als deze plots kiest om niet meer aan jouw klanten te leveren kun je je webshop opdoeken
  8. Dat is inderdaad een mogelijkheid waar je je zeker in moet verdiepen, deze functie wordt denk ik vaak al verwacht bij dit soort websites(als ik vanuit mijn eigen behoeftes beredeneer).
  9. Je geeft een ziekenhuis als voorbeeld, ben je al nagegaan hoe zij hun bedrijfskleding aankopen? Grote kans dat het totaalbedrag de wettelijk gestelde aanbestedingsgrens overschrijd. Heb je hier van over nagedacht? Misschien dat je zelfs je doelgroepkeuze daarop aan zult moeten passen.
  10. Ziet er goed uit, duidelijk dat hier veel tijd in heeft gezeten. Nog een aantal verbeterpuntjes die me opvielen: -Spelfouten: bijv. titel: Zoek uw dromen baan-->Zoek uw droombaan -Ik zie een hoop vacatures overal ter wereld maar in het zoekvenster kan ik alleen kiezen uit NL provincies? Verder een goed degin, werkt zeer intuïtief! Ik wens je heel veel succes met de laatste loodjes en hoop dat je website succesvol wordt!
  11. Ja de software werkt prima op zondag, en de helpfunctie ook. Alleen de website is niet beschikbaar die dag, ook niet de kennisdatabase. In de praktijk heb ik daar geen last van, alleen de 1e keer zat ik even raar op te kijken. Maar ik kan prima de boekhouding er mee doen, ook op zondag. Wat je niet kan? Iets anders, want je bent dan aan het boekhouden. ;) Ik gebruik de software ook, werkt prima op zondag, maar ik kan me er wel aan irriteren dat ik niet in de kennisbase kan, toch wel handig om wat informatie op te zoeken af en toe. Natuurlijk is het logisch als er door hen niet gewerkt wordt tijdens 'een rustdag', maar ik denk juist dat de beschikbaarheid van het internet één van haar grootste successen is!
  12. Oke, het bedrijf is gevestigd op Texel, misschien heeft het daar ook iets mee te maken dan?
  13. Een beetje offtopic maar heeft iemand van u ooit een website gezien die op zondag gesloten is? Kijk voor de grap eens op zondag op www.snelstart.nl. Ik begrijp de beweegredenen van dit bedrijf tot op heden niet om de website op zondag te sluiten?
  14. Natuurlijk is het mogelijk deze documenten achteraf te deponeren bij de KvK. Het is wel de vraag of dit nodig is, wat is precies de reden dat je deze documenten wil deponeren bij de KvK?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.