Sterker! Je kan gratis opensoftware gebruiken. Bijna alle telefoonplatformen zijn daar op gebouwd.
Houtje touwtje kan iedereen.... belletje, mailtje etc is het probleem niet. Het is dubbeltjes handel dus met een paar klanten (al) moet je gewoon efficient werken.
Op zoek naar "mijn" platform is een hele reis geweest. Sterker, ik wilde eerst gewoon een partner voor mijn klanten maar geen enkele bestaande antwoorddienst kon de dienst leveren; dienst anno 2014.
Ook de kleine en grote telecom software leveranciers kunnen nog steeds niet bieden wat ik minimaal aan mijn klanten wil bieden. Voor een idee; Alcatel lucent vroeg 1,2 mio over 5 jaar / tijd om te bouwen: 10 maanden.
Enkele punten wat voor mij belangrijk was (is):
Inzetbaar van het systeem ook buiten Nederland (groei en afhandelen van buitenlandse nummers)
Klantvriendelijkheid (sales) online je account aanmaken, uitgifte van een klant-telefoonnummer etc (allemaal automatisch zonder handwerk)
Klantvriendelijkheid (live) script aanpassen, extra contacts managen etc etc dus volledig DIY
Klant-minimale-eisen (2014) direct via app of portal gesprekken terugluisteren en bel notities lezen inclusief beoordeling op kwaliteit
Office; over alle locatie tegelijk telefoon kunnen opnemen (zonder bel rijen)**
Facturatie; ook geheel geautomatiseerd dus null handwerk incl koppeling aan iDEAL etc
Private & White label geschikt maar ook inzetbaar voor bijvoorbeeld business centra**
**)Hiermee krijg je de efficiëntie. Bijvoorbeeld doordat je klanten ook telefonistes kunnen worden (bijvoorbeeld zzp-er heeft tijd over = neemt op / bedrijf heeft telefoniste "over" neemt telefoon op --- zzp-er heeft geen tijd laat telefoon opnemen etc.)
Geloof mij; neem met iedereen contact op met wij jij wilt; systeem bestaat nergens anders. Sterker, als iemand mij dit systeem wel kan aanbieden wil ik heeeeeel graag praten.
Maar; als je gewoon telefoontjes wilt opnemen en een mail wilt sturen.... ga je gang.