Hèt event voor zzp'ers actief in Noord-Nederland

Aanbevolen berichten

Nou volgens mij maken jullie als zzp nnl nu al een denk fout!

 

ZZP Zelfstandige Zonder Personeel

 

en dan een netwerkbeurs gaan houden op een donderdag vanaf 13.00 tot ?? hmmm volgens mij zijn die mensen gewoon hun boterham dan aan het verdienen... je kunt dat soort dingen beter of in het weekend organiseren of in de avonden..

;D ;D

 

en Jawel daar hebben we ze weer... De ongelooflijke BOBO,s uit Amerika... Tjonge jonge nog nooit heeft iemand van dat soort mensen gehoord, wordt hier binnen gehaald als een grootheid (godheid), want ze komen uit het beloofde land AMERIKA. (hoeveel miljard schuld had dat land ook alweer).

Dan vraag ik mij wel eens af he..

HEBBEN WIJ IN NEDERLAND DAN GEEN INSPIRERENDE MENSEN MEER??????

 

Als bedrijf die voor ZZP,ers staan te werken denk ik dat jullie niet moeten denken van "wat je ver weghaalt is beter" maar juist van uit je EIGEN netwerk inspirerende mensen gaan halen, want veel ZZP,ers werk uit het principe: uit mijn eigen netwerk en een kwestie van persoonlijke gunning

ps. (ik weet nog wel iemand, die zeer inspireren is, bij hele grote landelijke instanties een vinger in pap heeft/had, ook nog ZZP'er is en ... in de buurt van Veendam Woont.

 

 

excuus voor mijn kritische noot...

 

 

 

zo, nu eerst even een glaasje melk

Link naar reactie

Hey Boerenfluitje,

Ik begrijp jouw reactie niet helemaal goed. De twee sprekers zijn juist twee heel inspirerende Nederlanders! Heb je al op de site gekeken van Richard Koopman? En heb je het rapport gedownload van de heer Mesters, waar juist de zelfstandig ondernemer veel aan kan hebben? En met alle respect, de heer Vonk woont in Amerika, maar is gewoon een Nederlander, die Randstad groot heeft gemaakt, eerst in Nederland, later in Amerika. Hij is gewoon als gast aanwezig, samen met zijn businesspartner. En het tijdstip? Ja, daar kan ik je gelijk in geven, maar helaas lukte het in het weekend en in de avonduren niet om de sponsoring van de sprekers rond te krijgen en dat scheelt toch een aantal tientjes per deelnemer!

 

Jammer van jouw negatieve reactie, maar dan kom je toch gewoon niet? Waarom dan zo afkraken?

Ik ben overigens erg benieuwd naar jouw relatie in de buurt van Veendam, de zzp'er met contacten....laat het me weten, dan neem ik graag contact met hem of haar op!

Fijn weekend verder, hartelijke groet,

ZZP NNL

Link naar reactie

Hey Boerenfluitje,

Ik begrijp jouw reactie niet helemaal goed. De twee sprekers zijn juist twee heel inspirerende Nederlanders! Heb je al op de site gekeken van Richard Koopman? En heb je het rapport gedownload van de heer Mesters, waar juist de zelfstandig ondernemer veel aan kan hebben? En met alle respect, de heer Vonk woont in Amerika, maar is gewoon een Nederlander, die Randstad groot heeft gemaakt, eerst in Nederland, later in Amerika. Hij is gewoon als gast aanwezig, samen met zijn businesspartner. En het tijdstip? Ja, daar kan ik je gelijk in geven, maar helaas lukte het in het weekend en in de avonduren niet om de sponsoring van de sprekers rond te krijgen en dat scheelt toch een aantal tientjes per deelnemer!

 

Jammer van jouw negatieve reactie, maar dan kom je toch gewoon niet? Waarom dan zo afkraken?

Ik ben overigens erg benieuwd naar jouw relatie in de buurt van Veendam, de zzp'er met contacten....laat het me weten, dan neem ik graag contact met hem of haar op!

Fijn weekend verder, hartelijke groet,

ZZP NNL

 

 

Oeps foutje,

 

ik heb eens weer te snel de boel te snel gelezen en te snel be(ver)oordeeld. mijn excuus hiervoor, ik las alleen steekwoorden:

sprekers, Amerika...

 

tja en dan lees ik te snel, mijn oordeel weer te snel klaar..

 

en over mijn contact zal ik je wel even via een pm-tje laten weten, en ja deze meneer heeft een mega netwerk..

en zeer inspirerend om naar te luisteren.

 

 

zo, nu eerst even een glaasje melk

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 80 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.