jeroen2012 Geplaatst: 10 oktober 2003 jeroen2012 11 0 Geplaatst: 10 oktober 2003 :)Hoi allemaal Weten jullie of er subsidies zijn die voor elke starter/branche gelden. Waar dus iedere startende onderneming gebruik van kan maken. b.vd Jeroen Opmerking van Persoon: Ik heb de vraag aangepast. Overmatig gebruik van hoofdletters en uitroeptekens is niet toegestaan. :-[ Link naar reactie
0 H. Geplaatst: 11 oktober 2003 H. 61 0 Geplaatst: 11 oktober 2003 misschien dat je op subsidieshop.nl wat meer info kan vinden Link naar reactie
0 Nils de Witte Geplaatst: 12 oktober 2003 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 12 oktober 2003 Voor "gewone" bedrijven is er geen startsubsidie. Er is wel belastingvoordeel als je een eenmanszaak start en in sommige streken kan je gebruik maken van de BBZ als je een bijstandsuitkering geniet. Verder kan je "hulp" krijgen van verschillende organisaties zoals Syntens en de KvK. Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
0 Gast daggie Geplaatst: 15 oktober 2003 Gast daggie Geplaatst: 15 oktober 2003 ;D ah, supersite ! ;D Bedankt ! Link naar reactie
jeroen2012
jeroen2012
:)Hoi allemaal
Weten jullie of er subsidies zijn die voor elke starter/branche gelden.
Waar dus iedere startende onderneming gebruik van kan maken.
b.vd
Jeroen
Opmerking van Persoon: Ik heb de vraag aangepast. Overmatig gebruik van hoofdletters en uitroeptekens is niet toegestaan. :-[
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag