Ga naar inhoud

Pitchers gezocht voor nieuw KRO-programma

Geplaatst:

bijonsindebv

Voor het nieuwe KRO-programma Bij ons in de BV, dat op donderdag 5 november van start is gegaan, ben ik op zoek naar mensen die een werelds idee, concept, of plan hebben voor een nieuw bedrijf of een baanbrekend product.

Deze mensen krijgen van ons de kans om hun idee te pitchen op onze website: http://bijonsindebv.kro.nl In een filmpje van 1 minuut krijgt iedere pitcher de kans om te vertellen wie hij/zij is, wat het idee is, hoe het werkt en wat er verder nog nodig is om het idee te realiseren.

Alle ingestuurde pitches zijn op de site te bekijken. De allerbeste pitchers worden uitgenodigd om hun pitch bij Jort in de tv-uitzending te promoten.

Ook kunnen bezoekers van de site een mening geven over een pitch. Zij dienen dan wel eerst lid te worden van het KRO-panel.

Voor meer informatie en/of voorbeelden ga je naar http://bijonsindebv.kro.nl

Groet,

Marije

Internetredacteur

Bij ons in de BV

Featured Replies

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Het ging volgens mij best goed maar dat pitchen is toch wel lastig zeg

Iets wat we ook in andere topics herkennen. Namelijk: Hoe presenteer ik mijzelf ? En als je het al aandurft, meld je dan precies dat wat je wilt melden? Daar komt nog bij dat de camera ook een sort off "vrees" oproept bij velen en men dan toch een stuk onzekerder is dan men eerst verwachtte.

Omdat het wel enorm van belang is om jezelf én je bedrijfsplan goed in het daglicht te zetten, maar velen daar geen ervaring mee hebben, breng ik nogmaals onder de aandacht dat HIgherlevel.nl i.s.m. Talk&Do.TV hiervoor trainingen organiseert.

Inhoud:

- presentatietraining : hoe pitch ik publiek in paar minuten mijn businessplan.

- presentatietraining: hoe presenteer ik mijzelf op video

- opnemen professionele video

Meer info >>>

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.