• 0

partnerschap of niet?

Hallo allemaal,

Ik woon in Frankrijk en wil hier graag een webshop opzetten die gepersonaliseerde bedankjes verkoopt. De kern van het bedrijf zit hem in originele woordspelingen en gepersonaliseerde verpakkingen. Ik heb onlangs een gesprek gehad met een bedrijf in Nederland wat hier redelijk groot in is (22 medewerkers) over een partnerschap. Ik kan de produkten bij hen inkopen tegen inkoopsprijs+ 15%. Verder komen ze binnenkort met een franchise-bedrag (eenmalig) waarvoor ik alle technische ondersteuning krijg betreffende de website, de kant en klare labels enz......(ik verwacht een bedrag tussen de 2 en 5000€)

 

Ik weet dat ik een gedeelte van hun produkten niet op de franse markt neer kan zetten. Een van hun grote successen is "echtgenootjes", een blikje nootjes met dit woord erop (echt genoten, echtgenoot en nootjes dus). Subliem, maar ik kan er niets mee en ben bezig om dit soort woordspelingen in het Frans te creeren. Verder vind ik hun website veel te druk en niet toepasbaar op de franse markt.

 

Gooi ik onnodig geld over de balk door met hen in zee te gaan? Is het gemakzucht of is het juist slim om samen te werken? Op dit moment zie ik meer voordelen dan nadelen: ik kan inkopen wanneer ik wil (dus heb voorlopig geen grote opslagplaats nodig), ik neem geen onnodig risico en er is genoeg marge over omdat de bedankjes hier 3 keer zo duur zijn dan in Nederland, dus zelfs na de transportkosten kan ik er nog genoeg geld aan verdienen.

 

Of zie ik het helemaal verkeerd????

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 66 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.