• 0

Snelstart en deelfacturen: hoe in te delen?

Weet iemand het antwoord?

 

Wij werken sindskort met Snelstart en nota 6. Het is dus mogelijk om deel facturen in te voeren en weg te boeken. Ik heb alle stappen doorgelopen en op zich werk het wel. Ik vraag me alleen af hoe het in de administratie wordt verwerkt en hoe de indeling wordt zoals wij graag zouden willen.

 

Wij verkopen dus trappen en werken veel met projecten en deelfacturen/termijn betalingen. Maak ik een deelfactuur dan boek ik dus de factuur onder termijnfacturen in de grootboek rekening.

 

Wanneer ik dan dus een deelfactuur aanmaak dan kan moet ik bij artikel code termijnbedrag aangeven en dan komt er dus bij aantal een 1 te staan en daarachter het bedrag van de termijn. Ik kan dus hierin niet het aantal trappen verwerken wat de deelfactuur betreft.

 

Wanneer ik dan een uitdraai zou willen maken van een periode om het aantal trappen te berekenen. Dan zou dat dus niet kloppen aangezien de trappen van de deelfactuur niet onder trappen staat geboekt, maar onder twrmijn factuur.

 

Nu is dit dus de Snelstart manier van wegboeken. Heeft iemand een idee hoe zo iets het beste zou werken en/of ik de administratie dus op een andere manier zou moeten indelen.

 

We willen dus heel graag deelfacturen op 1 project blijven gebruiken

We willen heel graag het aantal van het artikelnummer (in dit geval trappen) blijven registreren

En we willen heel graag wel 1 factuur nummer blijven houden voor de projecten.

 

Hopelijk weet iemand hoe de indeling dan zou moeten.

 

Alvast heel erg bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Ik werk zelf al 10 jaar met Snelstart helaas niet met nota 6, maar het beste advies dat ik je kan geven is even bellen of op hun kennisbank kijken.

Als je een abbonnement hebt is de service geheel gratis, mijn ervaringen met hun service is heel goed. Niet dta ik twijfel aan de kennis hier, maar zij kunnen je echt sneller helpen.

 

Succes!

 

edit: Ik zie nu pas dat je sinds kort met Snelstart werkt dus je service is nog gratis (eerste jaar)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 213 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.