Ik heb een soort van eeuwigdurende discussie met m'n man over de loonbelasting in m'n eenmanszaak. Als ik van mijn zakelijke rekening geld overmaak naar mijn prive rekening (een soort salaris dus) hoef ik toch gèèn loonbelasting te betalen? Ik kan toch ook gewoon geld opnemen zonder daar loonbelasting over te hoeven betalen? Ik betaal toch alleen inkomstenbelasting over alles wat ik verdien? Nou maar hopen dat ik gelijk heb ;)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jen
jen
Ik heb een soort van eeuwigdurende discussie met m'n man over de loonbelasting in m'n eenmanszaak. Als ik van mijn zakelijke rekening geld overmaak naar mijn prive rekening (een soort salaris dus) hoef ik toch gèèn loonbelasting te betalen? Ik kan toch ook gewoon geld opnemen zonder daar loonbelasting over te hoeven betalen? Ik betaal toch alleen inkomstenbelasting over alles wat ik verdien? Nou maar hopen dat ik gelijk heb ;)
Groetjes Jen
(Edit: titel verduidelijkt)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26140-loonbelasting-betalen-wanneer-ik-geld-verdien-of-wanneer-ik-het-priv%C3%A9-opneem/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag