Momenteel loop ik stage bij een bedrijf dat zich specialiseert in karting software. (bv kassa software, timing software, kiosk ed)
Software is natuurlijk intangible (ontastbaar, je kan het niet zien of vasthouden. het draait maar op een computer)
De cd van de software leveren ze ook niet aan de klanten. Dus deze mensen betalen duizenden euro's voor 'niets' als je begrijpt wat ik bedoel.
Nu is mijn vraag, hebben jullie nog ideeën wat ik 'tastbaar' kan maken in dit bedrijf? En geloof me, ik heb al verschillende weken gegoogled.
Op de moment heb ik een twintig-tal ideeën (bv een virtuele karting op de website, een bedanktbriefje na aankoop, (bedrijfs)video ope website, service cards (om de service meer tastbaar te kunnen maken).
Ja, ik denk dat het vooral belangrijk is om de service belangrijk te maken.
Als iemand iets kan bijdragen, laat het mij dan weten.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
andyb
andyb
Goedemorgen allen
Momenteel loop ik stage bij een bedrijf dat zich specialiseert in karting software. (bv kassa software, timing software, kiosk ed)
Software is natuurlijk intangible (ontastbaar, je kan het niet zien of vasthouden. het draait maar op een computer)
De cd van de software leveren ze ook niet aan de klanten. Dus deze mensen betalen duizenden euro's voor 'niets' als je begrijpt wat ik bedoel.
Nu is mijn vraag, hebben jullie nog ideeën wat ik 'tastbaar' kan maken in dit bedrijf? En geloof me, ik heb al verschillende weken gegoogled.
Op de moment heb ik een twintig-tal ideeën (bv een virtuele karting op de website, een bedanktbriefje na aankoop, (bedrijfs)video ope website, service cards (om de service meer tastbaar te kunnen maken).
Ja, ik denk dat het vooral belangrijk is om de service belangrijk te maken.
Als iemand iets kan bijdragen, laat het mij dan weten.
Bedankt
Andy
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag